بهترین کادو برای بچه 4 ساله چه اسباب بازی می تواند باشد؟

تهیه کادو برای بچه 4 ساله می‌تواند گا‌هاً متفاوت و چالش‌برانگیز باشد. لازم است قبل از خرید هدیه مطالعه و دقت کافی نسبت به علایق و خواسته‌های کودک داشته باشید تا در نهایت موفق به خریدی هیجان‌انگیز شوید. انتخاب بازی‌های جدید و به‌روز که جنبه آموزشی دارند و به تقویت حافظه کودک کمک می‌کنند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در ادامه لیستی از هدیه‌های مناسب برای دختر‌ بچه‌ها آورده شده است که یک پرنسس واقعی در زندگی ما هستند. همین‌طور برای پسر بچه‌‌ها که به عنوان یک پرنس در خانواده هستند.

کادو پسربچه 4 ساله- اسپورتینو

لیست کادو برای بچه 4 ساله خلاق و عاشق یادگیری

  • اسکیت برد بچه‌گانه

اسکیت برد وسیله‌ای در دسترس و لذت‌بخش است. این وسیله ورزشی می‌تواند راهی برای سالم ماندن کودک شما بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی باشد. همچنین اسکیت برد جزء وسایل ورزشی پرطرفدار و جذاب شناخته شده است.

  • اسکوتر

اسکوتر وسیله‌ای ورزشی- تفریحی با داشتن سطحی برای قرار گرفتن پا‌ها و چرخ‌هایی برای حرکت است. این وسیله از ساده‌ترین وسایل نقلیه بی‌موتور به حساب می‌آید. حرکت ساده و آسان اسکوتر در عین سادگی لذتی در خود پنهان دارد که به خوبی باعث جلب توجه کوچک و بزرگ شده است. اسکوتر می‌تواند به عنوان بهترین کادو برای بچه 4 ساله دختر و یا پسر باشد. در فروشگاه ورزشی اسپورتینو اسکوتر در 2 مدل برقی و یا ساده موجود است. اما پیشنهاد می‌شود که کادو برای بچه 4 ساله خود، اسکوتر ساده تهیه نمایید.

  • توپ ورزشی

والدین همواره به دنبال بهترین‌ها برای فرزند خود هستند. بازی با توپ ورزشی، بهترین، ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه برای کمک به رشد کودک شما است. صرف‌نظر از وضعیت مالی، به‌راحتی می‌توانید شرایط توپ بازی را برای کودک خود فراهم سازید. خرید توپ تنها به‌عنوان کادو برای بچه 4 ساله نیست. بلکه بازی‌های مختلفی می‌توان با توپ انجام داد که کودکان در هر رده سنی از آن لذت ببرند. بازی با توپ ضمن سرگرم‌کننده و لذت بخش بودن، در رشد جسمی و ذهنی کودکان نیز تأثیر بسزایی دارد.

  • ست اسباب بازی فرغون همراه با سطل

شن بازی و ماسه بازی کودکان موقعیت‌های یادگیری بسیاری برای آن‌ها فراهم می‌کند. با توجه به تفاوت شن خیس و شن خشک بهتر است به کودکان خود، فرصت بازی با هر دو نوع شن را بدهید. فرغون شن بازی به عنوان ابزاری کاربردی و محبوب برای بازی کودکان در ساحل و فضا‌های باز است. این بازی برای کودکان جذاب و مفید است. طوری‌که به رشد خلاقیت و تخیل کودکان کمک می‌کند. در این بازی، کودکان می‌توانند با شن و ماسه به ایجاد سازه‌های مختلف خلاقانه مانند قلعه‌ها، انواع حیوانات و آثار هنری بپردازند.

ست لوازم آشپزخانه دخترانه- اسپورتینو

  • ست اسباب بازی آشپزخانه پولسی

ست وسایل آشپزخانه پولسی یکی از اسباب‌بازی‌های جذاب و دوست‌داشتنی برای کودکان به خصوص دختر بچه‌ها است. معمولاً در این ست‌ها چند وسیله از آشپزخانه قرار دارد تا کودک با توجه به خلاقیت و سلیقه خود از آشپزخانه مینیاتوری خود و وسایل آن استفاده کند. بسیاری از کودکان از نقش‌آفرینی یک آشپز و پختن خیالی غذا لذت می‌برند. با این ست اسباب‌بازی کودکان به خوبی ساعت‌ها سرگرم می‌شوند. کودکان با بازی کردن با این لوازم با شکل‌ها و رنگ‌ها آشنا می شوند و تخیل و خلاقیت آن ها نیز پرورش می‌یابد. 

  • ست اسباب بازی شن ریز همراه با سطل

ساده‌تر بودن اسباب بازی در آموزش بی‌تأثیر هم نیست. گاهی هر اندازه که اسباب بازی ساده‌تر باشد، آموزشی‌تر نیز شناخته می‌شود. شن در روانشناسی کودک به تنهایی اسباب بازی حسی و مناسبی خواهد بود. حال می‌توان برای افزایش این آموزش و جذابیت از ست اسباب بازی شن ریز همراه با سطل استفاده نمود.

  • ست لوازم آرایشی بچه گانه

دخترکوچولو‌ها علاقه‌مند به انجام دادن و رسیدگی مانند بزرگسالان هستند. همه از مضر بودن لوازم‌ آرایشی واقعی برای کودکان مطلع هستیم. بنابراین ست لوازم آرایشی بچه‌گانه می‌تواند بهترین گزینه کادو برای بچه 4 ساله‌ای باشد که عاشق آرایش کردن است. با خرید این هدیه موفق به راهکاری مناسب برای جلوگیری از آرایش کردن کودکان خود خواهید شد. چرا که اشتیاق وصف نشدنی کودک به آرایش کردن، با بازی با لوازم آرایشی کمتر شده و در آینده‌ای نزدیک به احتمال زیاد از بین خواهد رفت.

ست ابزار کار بچه گانه- اسپورتینو

  • ست ابزار کار بچه گانه

ابزار اسباب بازی از نمونه بازی‌هایی است که پسران به آن علاقمند هستند. ذهن فعال و خلاق یک کودک قابلیت فراگیری هرآن‌چه که در اطرافش رخ می‌دهد را دارا است. اشتیاق کودکان در سن کم برای دست زدن و یا کار کردن با ابزار بزرگتر‌ها بسیار زیاد است. اما با توجه به خطرناک بودن این موضوع، باید این لوازم را از دسترس آن‌ها خارج نمایید. تهیه ست ابزار کار بچه گانه می‌تواند عالی‌ترین کادو برای بچه 4 ساله پسر و یا دختر محسوب شود.

 

  • ماشین فراری نیروی انتظامی

حتماً متوجه علاقه کودکان به پلیس و ماشین پلیس‌ها را دیده‌اید. بازی با اسباب بازی‌های ماشین همچون ماشین پلیس در تقویت مهارت‌های کودکان شما نقش مؤثری دارد. این تقویت می‌تواند هم به صورت شنیداری و هم دیداری باشد. چرا که بازی کردن نقش یک پلیس حرفه‌ای نیاز به تقویت مهارت‌های زیادی دارد. به طور کلی خرید ماشین‌ها نیز می‌تواند به عنوان بهترین کادو برای بچه 4 ساله شناخته شود.

  • استخر بادی

استخر بادی که جزء لوازم شنا و لوازم بادی است، محصولی جذاب و پرکاربرد است. استخر‌های بادی، استخر‌های روی زمین و موقتی هستند که در هر فضایی قابل استفاده خواهند بود. این ویژگی باعث محبوبیت این لوازم شده است. این استخر‌ها به عنوان استخر قابل حمل شناخته می‌شوند.

  • جلیقه نجات

بچه‌ها باید همیشه وقتی در آب هستند یا در نزدیکی آب هستند، تحت نظارت باشند. زمانی که کودک شما به اندازه کافی بزرگ شد که بتواند صاف بماند و سر خود را بالای آب نگه دارد، آماده است تا یک جلیقه شنا را امتحان کند. با هدیه جلیقه نجات می‌توانید تجربه‌ی شنا در روز‌های گرم را به کودکان خود ببخشید. چرا که آموزش شنا هیجان انگیز‌ترین تجربه خواهد بود. اگر به دنبال کادو برای بچه 4 ساله هستید، علاوه بر جلیقه نجات می‌توانید بازوبند شنا بادی را نیز خریداری نمایید.

اسباب بازی فکری- اسپورتینو

پیشنهاد ویژه برای خانواده‌های عزیز

شاید فکر کنید انتخاب کادو برای بچه 4 ساله سخت و چالش برانگیز است. اما لازم است بدانید که کودکان به دلیل انرژی و تحرک زیاد در این سن، هیجان آموزشی بسیار بالایی نیز دارند. برای این منظور می‌توانید از انواع بازی‌های فکری و اسباب بازی، ورزش های توپی، لوازم ایروبیک و آمادگی جسمانی و... بهره مند شوید. کلیه محصولات اشاره شده در متون بالا را می‌توانید از سایت ورزشی اسپورتینو تهیه نمایید. برای ثبت سفارش و یا اخذ اطلاعات بیشتر در مورد محصولات کافی است با شماره 04533873914 تماس گرفته و پشتیبانان فنی اسپورتینو تعامل لازم را داشته باشید.