قیمت بهترین توپ فوتبال جهان چقدر است؟

آیا به دنبال بهترین توپ فوتبال‌های جهان می‌گردید؟ می‌خواهید بدانید قیمت بهترین توپ فوتبال جهان چقدر است؟ با این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. فراوانی بالای تنوع توپ فوتبال در بازار باعث سردرگمی در انتخاب بهترین توپ فوتبال می‌شود. در این مقاله شما می‌توانید با انواع برندهای برتر تولید کننده توپ فوتبال آشنا شوید و بدون اتلاف وقت از بهترین توپ‌های موجود، توپ فوتبال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برندهای برتر توپ فوتبال جهان

جهت معرفی بهترین و برترین برندهای توپ فوتبال جهان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

  • توپ فوتبال برند آدیداس

 برند آدیداس در سال 1949 در آلمان تاسیس شد. اولین توپ فوتبال جهانی برند آدیداس در جام جهانی مکزیک سال 1970 طراحی شد. تا سال 2022، آدیداس 14 توپ فوتبال برای جام جهانی طراحی کرده است. همچنین برند آدیداس، اسپانسر بازیکنان مطرحی همچون لیونل مسی، باله و تورس بوده است. توپ فوتبال الرحله قطر 2022 بهترین توپ فوتبال جهان متعلق به برند آدیداس است. طراحی ظاهری این توپ فوتبال جهانی بسیار منحصر به فرد است. رنگ پس‌زمینه آن سفید مرواریدی ترکیب شده با رنگ‌های پویا و زنده است. این تنوع رنگ‌ها که نه تنها زیبایی فوتبال را بیشتر می‌کند. بلکه تشخیص دویدن بازیکنان پا به توپ را نیز افزایش می‌دهد. این مدل همچنین از فناوری اتصال کروی هندسی و بافت مقعر الماسی شکل بهره‌ می‌برد که می تواند دقت کنترل توپ فوتبال و سرعت پرواز را بهبود بخشد. توپ فوتبال جام جهانی الرحله قطر 2022، به عنوان "سریع‌ترین فوتبال در تاریخ جام جهانی" شناخته می شود. توپ فوتبال جام جهانی 2022 الرحله قطر از انواع توپ ورزشی فوتبال است که قابل سفارش و خرید آنلاین در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو است. این محصول کاملاً اورجینال بوده و دارای اصالت کالا است. 

توپ فوتبال جام جانی الرحله 2022 در قطر برند آدیداس- فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو

  • توپ ورزشی فوتبال یورو 2024

از دیگر محصولات آدیداس توپ ورزشی فوتبال یورو 2024 به عنوان بهترین توپ فوتبال جهان است. این توپ که به عشق فوتبال (FUSSBALLLIEBE) معروف است و روی آن حک شده است. پنل های مثلثی از چرم با کیفیت و نیمه مات توپ فوتبال چرمی یورو 2024 ترکیب شده با رنگ‌های سبز، زرد، سیاه و قرمز ظاهر بسیار جذابی به توپ بخشیده است. و در عین حال، هر رنگ معرف یکی از شهرهای میزبان و استادیوم برگزار کننده مسابقات است. مثلا رنگ سبز اشاره به شهر برلین و استادیوم دوسلدورف، رنگ زرد نماد شهر لایپزیگ و رنگ قرمز معرف شهر گلزن کرشن است. رنگ آبی روی توپ ورزشی فوتبال چرمی یورو 2024 اشاره به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و صلح و دوستی در رقابت ها می‌باشد. توپ ورزشی فوتبال یورو 2024 برند آدیداس نیز در فروشگاه ورزشی اسپورتینو به صورت آنلاین قابل سفارش است. قیمت بهترین توپ فوتبال جهان حدودا 1200000 تومان در اسپورتینو است. این توپ فوتبال به صورت نقد و اقساطی قابل سفارش آنلاین هستند.

توپ فوتبال یورو 2024 برند آدیداس- اسپورتینو

  • توپ ورزشی فوتبال TORFABRIC برند آدیداس

توپ ورزشی فوتبال TORFABRIC برند آدیداس برای مسابقات لیگ برتر آلمان 2018 طراحی شده بود. این توپ دارای لوگوی بوندسلیگا است. طرح TORFABRIC آمیخته‌ای از ترکیب رنگ‌های آبی، زرد و مشکی است. این توپ فوتبال به صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی اسپوتینو موجود است. ارزش این توپ در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو 588000 تومان قیمت‌گذاری شده است که با توجه به کیفیت بالای آن قیمت بسیار مناسبی است.

توپ فوتبال TORFABRIC برند آدیداس- اسپورتینو

  • برند BETA

برند BETA محصول اسپورتینو در استان اردبیل نیز جزو برندهای باکیفیت و بااصالت کشور ایران است. این برند نیز در سطح جهانی مطرح است. طراحی این توپ‌ها به صورتی است که کاملا صاف بوده و کنترل آن‌ها به سهولت انجام می‌گیرد. ضربه‌گیری این توپ‌ها به صورتی است که میزان سرعت و قدرت پرواز بالایی دارند. همه توپ‌های برندهای برتر توسط تکنولوژی بالا تولید و عرضه می‌شوند. در مقایسه با کیفیت برندهای فوق، قیمت بهترین توپ فوتبال جهان بسیار مناسب و مشتری مدارانه است. 

علاوه بر این، پس از برند آدیداس، 9 برند برتر تولید کننده توپ فوتبال در سطح جهانی وجود دارد که کیفیت بسیار بالایی دارند. این برندها شامل موارد ذیل هستند:

  • BETA ایران

  • MOLTEN ژاپن

  • Mitre انگلستان

  • Star کره جنوبی

  • NIKE امریکا

  • Derbystar آلمان

  • PUMA آلمان

  • Decathlon فرانسه

  • Kelme اسپانیا

  • Umbro انگلستان

انواع توپ فوتبال ورزشی موجود در اسپورتینو

  1. توپ ورزشی فوتبال سایز 5 برند مولتن مدل Vantaggio
  2. توپ فوتبال سایز ۲ لالیگا برند NIKE 
  3. توپ ورزشی فوتبال سایز 5 برند DERBYSTAR طرح برلیانت
  4. توپ فوتبال سایز 4 برند DERBYSTAR طرح سه ستاره
  5. توپ فوتبال بوندسلیگا سایز 4 برند DERBYSTAR طرح سه ستاره
  6. سفارش آنلاین توپ ورزشی فوتبال لیگ ایتالیا برند PUMA
  7. خرید توپ ورزشی فوتبال مدل AFC جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ برند KELME
  8. انواع توپ ورزشی فوتبال برند ایرانی BETA طرح النصر، رونالدو، فوکس رونالدو و فوکس مسی، لوگوی باشگاه‌های مطرح اروپایی پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، دورتموند، لیورپول، یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، منچستر یونایتد، پرسپولیس، استقلال

یک پیشنهاد جذاب

در فروشگاه اسپورتینو قیمت بهترین توپ فوتبال جهان بسیار منطقی و مناسب است. علاوه بر توپ فوتبال برند آدیداس، در اسپورتینو برندهای دیگری همچون MOLTEN، NIKE، PUMA، DERBYSTAR و برند ایرانی BETA با کیفیت بسیار بالا موجود است. ‌خرید اینترنتی در فروشگاه ورزشی اسپورتینو هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی امکان‌پذیر است. اصالت و کیفیت محصولات این فروشگاه مورد تایید جهانی است. جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 04533873914 تماس حاصل فرمایید.