راهنمای خرید کادو برای بچه 7 ساله

کادو دادن، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر تولد و جشن تلقی می‌شود. به ‌ویژه کادو برای بچه 7 ساله، درست زمانی که کودکان هنوز در مرحله حساسی قرار دارند و توانایی‌های آن‌ها به تدریج در حال رشد است. انتخاب یک کادو کودکانه مناسب برای خردسالان علاوه بر این که به سرگرمی و شادی آن‌ها کمک می‌کند، باعث می‌شود مهارت‌های ذهنی، حسی و حرکتی آن‌ها نیز ارتقا پیدا کرده و خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی آن‌ها پرورش پیدا کند.

دوران کودکی، سرشار از شور و شوق، خلاقیت و اکتشاف است. دقت در انتخاب کادو برای بچه 7 ساله، با توجه به رشد جسمانی، عاطفی و شناختی آنها، اهمیت ویژه‌ای دارد. به این منظور، در این مقاله شما را برای خرید کادو برای پسر بچه 7 ساله و یا دختر بچه 7 ساله خود، راهنمایی می‌کنیم.

هنگام خرید کادو برای بچه 7 ساله باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

هنگام خرید کادو برای بچه 7 ساله لازم است به نکات مختلفی توجه کنیم تا بتوانیم کادویی درخور آن‌ها خریداری کنیم. از آنجایی که ممکن است نگاه کردن از دریچه چشم کودکان سخت باشد، باید راهی پیدا کنیم که بتوانیم خودمان را جای کودکان قرار دهیم. در این صورت می‌توانیم کادویی انتخاب کنیم که آن‌ها را خوشحال کند. در ادامه، نکاتی که می‌توانند ما را برای یک خرید معقول کمک کنند را بررسی می‌کنیم:

  • علایق و نیازهای کودک

  1. اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب کادو برای بچه 7 ساله، توجه به علایق و نیازهای او است. به این منظور، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
  2. فعالیت‌های مورد علاقه کودک: چه نوع بازی‌هایی را دوست دارد؟ آیا به نقاشی، کاردستی، یا فعالیت‌های ورزشی علاقه دارد؟
  3. مهارت‌هایی که کودک در حال یادگیری آنها است: آیا به دنبال تقویت مهارت‌های خاصی مانند خواندن، نوشتن، ورزش و یا حل مسئله در او هستید؟
  4. نیازهای روزمره کودک: آیا به لوازم جدیدی مانند لباس، کیف مدرسه، انواع توپ‌های ورزشی، یا لوازم تحریر نیاز دارد؟
  • بودجه

قبل از شروع خرید کادو برای بچه 7 ساله، بودجه خود را تعیین کنید. تنوع کادوها برای بچه‌های 7 ساله بسیار زیاد است و با هر بودجه‌ای می‌توان کادوی مناسب پیدا کرد. فقط مهم این است که یک فروشگاه مناسب و معتبر برای خرید انتخاب کنید تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و محصولات باکیفیتی خریداری کنید.

  • جنسیت

به طور کلی، پسرها و دخترها در این سنین به نوع خاصی از بازی‌ها و اسباب ‌بازی‌ها علاقه نشان می‌دهند. برای مثال، پسرها ممکن است به اسباب ‌بازی‌های جنگی و انواع ماشین‌ها، و یا انواع ست ابزار کار بچه گانه علاقه داشته باشند، در حالی که دخترها معمولا به اسباب ‌بازی‌های مربوط به خانه ‌داری و عروسک‌ها علاقه نشان می‌دهند، مانند انواع ست اسباب بازی لوازم آرایشی یا ست وسایل آشپزخانه.

ست اسباب بازی آشپزخانه، یک کادو کودکانه- اسپورتینو

  • نکات ایمنی

در هنگام خرید اسباب‌ بازی، به نکات ایمنی توجه کنید. اسباب ‌بازی باید برای سن کودک مناسب باشد و هیچ ‌گونه خطر جانی یا جسمی برای او نداشته باشد. البته کودکان 7 ساله قابلیت تشخیص خطرات را دارند و می‌توانند از خود در برابر آن‌ها محافظت کنند، اما باز هم نباید برای آن‌ها کادوهایی خرید که به سلامت آن‌ها آسیبی بزند.

  • خلاقیت و ابتکار

سعی کنید کادوی خلاقانه و ابتکاری انتخاب کنید که کودک را شگفت ‌زده و خوشحال کند. علاوه بر این، کادویی بگیرید که خلاقیت و ابتکار کودک را هم تحریک کند. انواع بازی‌های فکری یک گزینه مناسب برای این مورد هستند.

لیستی از کادو بچه گانه هیجان انگیز

با توجه به موارد بالا، ما لیستی از کادو کودکانه برای بچه 7 ساله را برای سهولت کار شما تهیه کرده‌ایم. محصولات این لیست با توجه به نکته‌های بالا انتخاب شده‌اند و طبق تجربه و نظر کاربران، هدایا شگفت انگیزی برای به وجد آوردن دلبندان شما هستند. با این حساب، جهت خرید کادو برای دختر بچه 7 ساله و پسر بچه 7 ساله می‌توانید از این لیست استفاده کنید:

  1. ماشین فراری قدرتی
  2. ماشین فراری راهنمایی و رانندگی
  3. ماشین فراری نیروی انتظامی
  4. ست ابزار کار بچه گانه
  5. ماشین اسباب بازی آفرود
  6. ماشین بیل مکانیکی
  7. ماشین تانکر سوخت
  8. ماشین چنگک دار
  9. ماشین‌های در باز شو
  10. ماشین قدرتی لامبورگینی
  11. ماشین پلیس
  12. ماشین‌های اسباب بازی راه سازی
  13. ماشین‌ اسباب بازی کنترلی فراری
  14. ماشین اسباب بازی کنترلی لندکروز
  15. ماشین اسباب بازی کنترلی لامبورگینی
  16. ماشین لودر
  17. اسباب بازی بوتونر
  18. شطرنج
  19. لوازم جانبی شنا
  20. دارت
  21. تفنگ آب پاش
  22. ست اسباب بازی شن ریز همراه با سطل
  23. ست اسباب بازی فرغون همراه با سطل
  24. توپ‌های ورزشی فانتزی
  25. ست لوازم آرایشگی بچه گانه
  26. ست اسباب بازی آشپزخانه
  27. ست اسباب بازی لوازم آرایشی
  28. ست آشپزخانه

اگر کودک شما بیشتر به بازی‌های فکری علاقه دارد، می‌توانید اسباب بازی‌های فکری و ذهنی برای او خریداری کنید. برای کودکانی که به دست ورزی و بازی‌های تحرکی علاقه دارند، خرید انواع لوازم ورزشی مانند توپ بسکتبال، والیبال، فوتبال و... با طرح‌های کودکانه و فانتزی و یا با طرح تیم مورد علاقه آن‌ها، می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. برای آن دسته از کودکان ماشین باز، تنوع زیادی از ماشین‌های داخلی و خارجی با کاربردهای مختلف وجود دارد. ست‌های آشپزخانه هم مناسب کودکانی هستند که به خاله بازی یا یادگیری کارهای خانه علاقه مند هستند. همچنین ست‌های لوازم آرایشی، که تقریبا برای همه دختر بچه‌ها محبوب‌اند. ست‌های فرغون برای یک سفر به دریا عالی هستند و ست‌های ابزار کار، باب دل کودکان فنی‌اند. 

خرید انواع ماشین_های اسباب بازی- اسپورتینو

پیشنهاد اختصاصی ما به شما

جهت خرید کادو برای بچه 7 ساله خود، بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که تنوع محصول زیادی داشته باشد، تا بتوانید اسباب بازی‌ها را با هم مقایسه کنید. فروشگاه ورزشی آنلاین اسپورتینو، یک فروشگاه برای خرید انواع وسایل ورزشی و سرگرمی اعم از اسکیت و اسکوتر، انواع توپ های ورزشی، فکری و اسباب بازی، لوازم رزمی و... با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است که تمامی کادوهای لیست بالا به‌علاوه ده‌ها کادو بچه گانه دیگر در آن موجود هستند. فرقی نمی‌کند در کدام شهر یا روستا باشید، این آنلاین شاپ از تمامی نقاط ایران سفارش قبول می‌کند و محصولات را با ارسال سریع درب منزل به شما تحویل می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کادو برای بچه 7 ساله، با شماره تلفن 04533873914 تماس حاصل کنید.