آیا هالند توپ طلا دارد

در سال 2023، این سوال پیش آمد که آیا هالند توپ طلا دارد؟ طبق گزارش مجله فرانس فوتبال، بیشترین تعداد توپ طلا متعلق به 2 باشگاه بارسلونا و رئال مادرید با ۱۲ بازیکن برنده این جایزه است. بازیکنان مطرحی همچون لیونل مسی با 8 توپ طلا و رونالدو با 5 توپ طلا که به عنوان مهاجم عمل می‌کنند، در صدر جدول بازیکنان برنده این جایزه هستند. 

بیوگرافی ارلینگ برات هآلند 

ارلینگ برات هآلند، جوان 23 ساله نروژی که در 21 ژوئیه 2000 در شهر لیدز انگلیس به دنیا آمد. خانواده وی سه سال پس از تولد ارلینگ به شهر برینا در نروژ مهاجرت کردند. ارلینگ هالند فرزند آلف اینگه هالند بازیکن سابق تیم ملی نروژ، ناتینگهام فارست، لیدز یونایتد و منچستر سیتی است. ارلینگ فوتبال را در آکادمی تیم فوتبال برینا شروع کرد. در سال 2015، در 16 بازی فوتبال محلی 18 گل به ثمر رساند. در سال 2017، خبر قرارداد مولده با هالند منتشر شد. او در اولین فصل خود در مولده در ۲۰ بازی 4 گل زد. در سال 2018، جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر نروژ به هالند رسید. همچنین، او به عنوان بهترین گلزن تیم مولده با 16 گل در 30 بازی انتخاب شد. علاوه بر این، باشگاه اتریشی ردبول زالتسبورگ، قراردادی به مدت ۵ سال، در ژانویه سال ۲۰۱۹ با هالند بست. اولین حضور او در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 6 بر 2 تیمش آغاز شد. او در این لیگ، طی سه بازی 6 گل به ثمر رساند. 

بالابردن جام قهرمانی اروپا توسط هالند- اسپورتینو

در سال 2019، او اولین نوجوانی بود که در 5 بازی متوالی موفق به گلزنی می شود. بطوری‌که در جمع بازیکنانی همچون دل پیرو، سرحی ربروف، نیمار، کریستیانو رونالدو و رابرت لواندوفسکی قرار می‌گیرد. در سال 2020، یک قرارداد 20 میلیون یورویی به مدت 5/4 سال با باشگاه آلمانی دورتموند بست. او اولین و سریع‌ترین بازیکن در تاریخ دورتموند بود که در 2 بازی اول خود 5 گل به ثمر رساند. در فصل ۲۱–۲۰۲۰، هالند یک ستاره فوتبال واقعی بود. او با به ثمر رساندن 8 گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد دورتموند به مرحله حذفی برسد. در این رقابت‌ها او با شکست کیلیان امباپه، به عنوان آقای گل لیگ انتخاب شد. در ماه می 2022، با یک قرارداد 5 ساله به مبلغ 60 میلیون یورو به تیم منچستر سیتی پیوست. در مارس ۲۰۲۳، ارلینگ هالند با به ثمر رساندن ۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا توانست از نظر تعداد گل زده با لیونل مسی و لوئیز آدریانو برابری کند. در این رقابت‌ها، او با 39 گل زده رکورد بیشترین تعداد گل را در تاریخ منچستر سیتی زد. همچنین به رکورد لینل مسی و رونالدو با حداقل 10 گل زده در لیگ قهرمانان رسید. او با این‌که به خاطر ملیت انگلیسی اش می‌توانست در تیم ملی انگلیسی توپ بزند. اما تیم ملی نروژ را انتخاب کرد. هالند به سرعت، قدرت، موقعیت‌یابی و مهارت بالا در گلزنی شهرت دارد. 

هالند توپ طلا ندارد- اسپورتینو

افتخارات فردی هالند

اگر می‌خواهید بدانید آیا هالند توپ طلا دارد؟ باید بگوییم، هالند در سال 2023، دو فصل پر گل داشت. اما موفق به دریافت توپ طلا نشد. او در سال 2023، در جایگاه دوم پس از لیونل مسی قرار گرفت و از دریافت جایزه توپ طلا باز ماند. از افتخارات فردی او می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود. 

  • جایزه گرد مولر ۲۰۲۳
  • کفش طلا ۲۰۲3
  • بهترین بازیکن مرد سال 2022 یوفا و فیفا 2023 
  • ورزشکار سال نروژ ۲۰۲۰
  • بهترین بازیکن لیگ برتر نروژ (۲۰۱۸ و 2020)، بوندس لیگا اتریش (2018، 2020)، لیگ برتر انگلستان (2022)
  • بهترین مهاجم لیگ قهرمانان اروپا (2020)
  • جایزه پسر طلایی ۲۰۲۰
  • آقای گل لیگ برتر فوتبال انگلستان (2022)، لیگ ملت‌های اروپا (2020 و 2022) و لیگ قهرمانان اروپا (2020 و 2022)
  • سال ۲۰۲۲، دومین گل زن برتر اروپا (۴۳ گل در ۴۶ بازی)

دریافت جایزه کفش طلا 2023 توسط هالند- اسپورتینو

یک پیشنهاد جذاب برای هالند دوستان

در ادامه مقاله آیا هالند توپ طلا دارد؟ می‌خواهیم شما را با فروشگاه ورزشی اسپورتینو آشنا کنیم. در فروشگاه اسپورتینو شما می‌توانید انواع لوازم ورزشی را در دسته بندی‌های متنوع با قیمت مناسب به صورت آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

در صفحه توپ ورزشی این فروشگاه، انواع توپ ورزشی فوتبال چرمی برند یا لاستیکی اورجینال در طراحی‌های متنوع وجود دارد که شامل موارد ذیل هستند. 

  1. توپ ورزشی با طرح تیم النصر، رونالدو و مسی
  2. توپ فوتبال جام جهانی 2022 
  3. توپ ورزشی فوتبال مدل جام قهرمانی اروپا یورو ۲۰۲۴ EU
  4. خرید آنلاین توپ ورزشی فوتبال چرمی مدل AFC جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

علاوه بر این، شما می‌توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو توسط شماره 04533873914 تماس حاصل فرمایید. خرید انواع توپ ورزشی فوتبال به صورت آنلاین بوده و یک روز پس از سفارش ارسال انجام می‌شود. تمامی محصولات این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت بازگشت هستند. قابل ذکر است که غیر از محصولات توپی، شما می‌توانید انواع اسکیت و اسکوتر، لوازم ایروبیک و آمادگی جسمانی، لوازم رزمی و... را به راحتی تهیه نمایید.