هادی چوپان

هادی چوپان پاسخ رجزخوانی سامسون را داد.

هادی چوپان پاسخ رجزخوانی سامسون را داد.

سامسون داودا که چند روز پیش رجزخوانی عجیبی برای هادی چوپان کرده بود در نشست خبری مستر المپیا2024 ، هادی چوپان پاسخ رجزخوانی سامسون را داد. پاسخ به روش هادی چوپان توجه تمام خبرنگاران و بینندگان را به خود جلب کرد!

سامسون دادوا در گفت‌وگو با رسانه «TFE Media» گفت: این استیج آرنولد کلاسیکه و مستر المپیا نیست. اینجا خیلی چیزا فرق داره. فقط بحث کاندیشنینگ، حجم و شیپ بدنی نیست، فیگور گیری و ارائه هم اینجا نقش مهمی داره. آرنولد کلاسیک استیج متفاوتیه. مشخصا تو این رقابت صحنه روشن‌تره و نورپردازی خیلی بهتره.

داودا در ادامه صحبت‌های خود گفته: آرنولد کلاسیک استیج منه و من عاشق رقابت کردم تو این استیجم. واکنشم به حضور هادی تو این رقابت؟ لبخند می‌زنم و میگم آره. حالا قراره جالب بشه. صادقانه بگم، هیجان‌زده‌ام، چون الان با خودم میگم که قراره چالش بیشتری داشته باشم. هیجان بیشتری برام داره و با خودم میگم اگه قراره جایی هادی رو ببرم، این استیج دقیقا همون جاس! اینجا جاییه که باید مطمئن بشی که می‌تونی انجامش بدی. با بهترین خودت بیای و ازش سبقت بگیری. به خاطر همین خیلی هیجان دارم.

 

درباره من

نام نویسنده : تیم محتوای اسپورتینو

سامسون داودا هادی را به دوئل دعوت کرد. برنده‌ی مسترالمپیای 2024 آماده برای تاریخ سازی در آرنولد کلاسیک است. جائیکه قهرمان مستر المپیا بصورت پیوسته قهرمان آرنولد کلاسیک هم میشود. سامسون داودا هادی را به دوئل...

خواندن بیشتر...

تگ ها