مناسب ترین کادو برای بچه های 5 ساله

پیدا کردن کادو برای بچه 5 ساله کار چندان ساده‌ای نیست. دور هم جمع شدن در مناسبت‌های مختلف همیشه برای بچه‌ها جذاب است. شیطنت کردن، خوردن خوراکی‌های شیرین و خوشمزه، مهمانی رفتن، بازی با هم سن و سال‌ها و گردش از علاقه‌مندی‌های کودکان این سنین است. اما هدیه گرفتن در تولد، عید و مناسبت‌هایی همچون شب یلدا و تشویق و تشکر از آن‌ها با دادن کادو، باعث رشد فکری و خلاقیت ، شادمانی و نشاط و تشویق آن‌ها به انجام کارهای خوب می‌شود. بهترین چیزی که شما می‌توانید به یک کودک 5 ساله چه دختر و چه پسر کادو بدهید، انواع بازی های فکری و اسباب بازی، لوازم شنا و لوزام بادی است. این روزها، تنوع اسباب بازی و بازی‌های فکری بقدری زیاد شده است که با توجه به رده سنی، سلیقه کودک می‌توان انتخاب‌های متفاوتی داشت. بنابراین، انتخاب کادو برای کودک 5 ساله برای شما ممکن است کار چندان ساده‌ای نباشد. علاوه بر این، انتخاب اسباب بازی باید هوشمندانه و سنجیده انجام شود. چرا که، بر اساس سن و خلق و خوی کودک، نیاز او متفاوت است و می‌تواند به نیازهای تربیتی و روحیه او تاثیر مثبت و منفی داشته باشد. در این‌جا لیستی از لوازم ورزشی و اسباب بازی و بازی‌های فکری را به عنوان کادو برای بچه 5 ساله معرفی می‌کنیم. 

هدیه تولد برای بچه 5 ساله- اسپورتینو

هدیه تولد برای بچه 5 ساله

  • اسکیت و اسکوتر

اگر کودک شما به دنبال تجربه حس هیجان و سرعت است و در عین حال تمایل به تفریح گروهی دارد، اسکیت و اسکوتر بهترین گزینه برای انتخاب کادو برای 5 ساله شما است. این دو وسیله هیجان بالایی را برای کودکان در اماکن عمومی فراهم می‌کنند. اسکیت و اسکوتر وسیله‌ای عالی برای ورزش کودکان، زمانی که شما برای خرید می‌روید و یا قصد پیاده روی دارید هستند. حتی زمانی که شما هم علاقه داشته باشید، می‌توانید پا به پای آن‌ها اسکیت یا اسکوتر سواری کنید. این لوازم ورزشی باعث تقویت عضلات، بهبود سیستم تنفسی و افزایش قدرت ایمنی و بهبود تعادل و هماهنگی حرکات می‌شود. فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو تولید کننده و فروشنده آنلاین انواع اسکیت برد، کفش اسکیت و اسکوتر فانتزی برای کودکان بالای 2 سال، نوجوانان و همچنین بزرگسالان موجود است. کیفیت این محصولات تضمین شده و از مرغوب‌ترین مواد تهیه می‌شود. 

کفش اسکیت رانر- فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو

  • توپ ورزشی لاستیکی طرحدار و فانتزی

بازی با توپ یکی از علایق وصف نشدنی بچه‌ها است. بازی با توپ بخصوص با هم سن و سالان باعث رشد فکری و افزایش قدرت بدنی، ارتقای مهارت کار گروهی و مسئولیت پذیری می‌شود. حتی بازی با توپ محدود به کودکان نیست. بلکه تمام رده‌های سنی را در برمی‌گیرد. خرید یک توپ سایز کوچک لاستیکی به عنوان یک کادو برای بچه 5 ساله می‌تواند اوقات خوشی را برای خانواده فراهم کند و روابط خانوادگی را مستحکم تر نماید. در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو انواع توپ ورزشی لاستیکی در سایزهای مختلف و در طرح‌های متنوع به صورت آنلاین قابل سفارش و خرید است. از انواع توپ‌های مناسب برای کودک 5 ساله می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. توپ فوتبال سایز 1 طرح ارتشی
  2. توپ فوتبال لاستیکی سایز 1 در رنگ‌های مختلف 
  3. توپ فوتبال طرح شب یلدا
  4. توپ فوتبال فوکس رونالدو و مسی
  5. توپ نوستالژی Delta
  6. توپ فانتزی دوخت مکعبی
  7. توپ‌های چهارتایی ساکربال
  8. توپ والیبال دوخت لیزری
  9. توپ بسکتبال لاستیکی فانتزی با طرح‌های باب اسفنجی، کاپیتان، اسپایدرمن، ملکه یخی، Angry birds

توپ بسکتبال لاستیکی طرح کاپیتان- فروشگاه اسپورتینو

  • سرگرمی و اسباب بازی‌های آموزشی با فنون

کادو برای بچه 5 ساله می‌تواند اسباب بازی‌هایی باشد که فنون را آموزش می‌دهند. کودکان از 5 سالگی به بعد علاقه دارند که در کارهایی که والدین مشغول هستند سرک بکشند. حتی تمایل دارند یاد بگیرند و کمک کنند. حرفه و فنونی مثل آشپزی، مکانیکی، باغبانی، نجاری، خانه داری و غیره می‌تواند توان مسئولیت پذیری و تمایل به نتیجه رساندن کارها را در کودکان رشد دهد. پیشنهاد ما برای تهیه کادو برای کودک 5 ساله این است که از بخش دسته بندی اسباب بازی در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو دیدن کنید. در این دسته بندی، انواع ماشین‌های فنی مانند ماشین‌های راه‌سازی، ماشین‌های پلیس و تاکسی و باربری نیسان موجود است. این اسباب بازی‌ها کیفیت بالایی دارند و دارای اصالت کالا هستند. قیمت این اساب بازی‌ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با خرید انواع این ماشین‌ها یک سیستم راه سازی برای کودک خود راه اندازی کنید. این اسباب بازی‌ها بهترین کادو برای بچه 5 ساله شما می‌تواند باشد تا به عنوان یک مهندس راه سازی با آنها بازی کند.

ماشین‌های راه سازی CAT- فروشگاه اینترنتی اسپورتینو

یک پیشنهاد عالی برای کودک 5 ساله شما 

برای خرید کادو برای بچه 5 ساله می‌توانید از فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو دیدن فرمایید و سفارش آنلاین خود از محصولات این فروشگاه را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید. فروشگاه ورزشی آنلاین اسپورتینو امکان پرداخت آنلاین و اقساطی برای خرید انواع لوازم ورزشی خود فراهم نموده است. محصولات این فروشگاه کاملاً اصل بوده و دارای 7 روز ضمانت بازگشت است. جهت ارتباط با کارشناسان جهت سفارش و خرید آنلاین با شماره 04533873914 تماس حاصل فرمایید.