راهنمایی های لازم جهت خرید کادو برای بچه 6 ساله

در هر مناسبتی اولین سوالی که پدر و مادر و یا نزدیکان می‌پرسند این است که کادو برای بچه 6 ساله خود چه چیزی تهیه کنند. همه پدر و مادرها زمانی که فرزند‌دار می‌شوند، اولین اولویت‌شان تامین نیازهای روزمره و روحی کودکشان است. آن‌ها آرزو دارند بهترین‌ها را برای کودکان خود تهیه کنند. تربیت و ملاحظات روحی و روانی کودکان بخصوص در مرحله رشد بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل خرید کادو برای بچه 6 ساله معضلات خاص خود را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم در یافتن بهترین انتخاب در تهیه کادو برای بچه 6 ساله کمکتان کنیم. در وهله اول، باید مشخص شود که هدف از خرید کادو برای بچه 6 ساله چیست؟ آیا قصد آموزش کودک خود را دارید یا می‌خواهید فقط او را در یک مناسبت خاص خوشحال کنید. 

راهنمایی های لازم جهت خرید کادو برای بچه 6 ساله- دختر- پسر

اغلب پدرها و مادرها برای یک مناسبت خاص بر اساس نیاز کودک کادو تهیه می‌کنند. اما بهتر است کادو شما مورد علاقه کودک نیز باشد. خرید لباس، کفش، کیف و... با این‌که متناسب با نیاز کودک است. ولی به احتمال زیاد مورد علاقه او نیست. کادویی که توسط کودک دوست داشته شود، همواره مورد توجه او خواهد بود و می‌تواند در رشد فکری او و افزایش خلاقیت کودک مفید واقع شود.

در رده سنی 4 تا 6 سال، بچه‌ها تمایل دارند خود را ثبات کنند و از اطرافیان خود تقلید کنند. رفتارهای اجتماعی را بیاموزند. با بچه‌های هم سن خود هم‌بازی شوند. پس انتخاب کادو برای بچه 6 ساله بر اساس خلق و خوی و جنسیت او بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب کادو برای دختر و پسر بچه 6 ساله- اسپورتینو

نحوه انتخاب کادو برای دختر بچه 6 ساله 

دختر بچه‌ها از سنین کودکی علاقه زیادی به تقلید از مادران خود دارند. ایفای نقش یک مادر خانه‌دار، آشپزی کردن، اتو کشیدن، آرایش کردن جزء علاقه‌مندی‌های دختر بچه‌ها است. بنابراین، شما می‌توانید اسباب بازی ‌هایی همچون ست لوازم آشپزخانه، ست لوازم آرایشی بچه‌گانه برایشان بخرید. در فروشگاه اینترنتی اسپورتینو امکان خرید انواع بازی های فکری و اسباب بازی برای دختر بچه‌ها در رده سنی 6 سال وجود دارد. از انواع این محصولات می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1-    سفارش آنلاین ست لوازم آشپزخانه برای کودکان زیر 10 سال

2-    خرید اینترنتی ست لوازم آرایشی بچه گانه برای بازی با دوستان

3-    سفارش اینترنتی ست اسباب بازی  لوازم آرایشی پولسی دخترانه جذاب

4-    خرید آنلاین ست اسباب بازی  آشپزخانه پولسی صورتی رنگ و زیبا

دختر بچه‌ها در این سنین به توپ ورزشی و بازی‌های فکری نیز علاقه‌مند هستند. آن‌ها تمایل دارند که با والدین خود همبازی شوند. در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو انواع توپ ورزشی فوتبال سایز 2، بسکتبال سایز 1 با طرح‌های متنوع شب یلدا، باربی، برادران ماریو، باب اسفنجی، ملکه یخی، Angry birds موجود است. 

هدیه تولد برای دختر بچه 6 ساله- فروشگاه ورزشی اسپورتینو

خرید انواع اسکیت و اسکوتر و کفش‌های اسکیت برای دختر بچه‌ای که هیجان را دوست دارد و به بازی‌های گروهی علاقه‌مند است بسیار مفید خواهد بود. فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو تولید کننده و فروشنده آنلاین انواع اسکیت برد، کفش اسکیت و اسکوتر فانتزی است. کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه ورزشی اسپورتینو از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چرا که از مرغوب ترین مواد تهیه شده‌اند. 

انتخاب کادو برای پسر بچه 6 ساله 

بازی با توپ یکی از علایق وصف نشدنی پسر بچه‌هاست. خرید یک توپ سایز 2 یا 3 می‌تواند بهترین کادو برای بچه 6 ساله باشد. در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتینو انواع توپ ورزشی لاستیکی در سایزهای مختلف و در طرح‌های متنوع به صورت آنلاین قابل سفارش و خرید است که می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1-    توپ ورزشی فوتبال طرح ارتشی

2-    انواع توپ ورزشی فوتبال لاستیکی در طرح‌های بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، یوونتوس کل، بارسلونا، پاری سن ژرمن، لالیگا، دربی استار، استقلال، پرسپولیس

3-    توپ فوتبال فوکس رونالدو و مسی

4-    توپ ورزشی نوستالژی Beta

5-    انواع توپ‌های بسکتبال لاستیکی فانتزی با طرح‌های لاکپشت‌های نینجا، باب اسفنجی، کاپتان، اسپایدرمن، Angry birds

همان‌طور که دختر بچه‌ها به بازی‌های دسته جمعی و فکری علاقه دارند، در پسر بچه‌ها هم این علاقه مندی موج می‌زند. دوچرخه سواری، اسکیت و اسکوتر از علاقه مندی‌های پسربچه‌هاست. در اسپورتینو، اسکیت و اسکوتر در مدل‌های پسرانه، دخترانه و رنگ‌های متنوع قابل سفارش است.  

اسکیت برد بچه گانه جونیور- اسپورتینو

پیشنهاد ما برای تهیه کادو برای بچه 6 ساله پسر این است که از صفحه بازی‌های فکری و اسباب بازی اسپورتینو دیدن کنید. در این صفحه، انواع ماشین‌های مسابقه‌ای مانند ماشین مسابقه‌ای، ماشین قدرتی، فنی مانند ماشین‌های راه‌سازی، ماشین‌های پلیس، راهنمایی رانندگی و تاکسی و باربری نیسان موجود است. خرید تفنگ آبپاش برای بازی در اواسط تابستان بسیار لذت‌بخش است. این اسباب بازی ‌ها کیفیت بالایی دارند و دارای اصالت کالا هستند. قیمت این اسباب بازی‌ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید با خرید انواع این ماشین‌ها یک سیستم راه سازی برای کودک خود راه اندازی کنید.

خرید ست ابزار کار بچه گانه، بوتونور، ست اسباب بازی شن ریز، ست اسباب بازی  فرغون بسیار خلاقیت زا است. این ابزارهای فکری می‌تواند حس هیجان و آموختن را در پسر بچه 6 ساله القا کند. این اسباب بازی ‌ها، کادویی مناسب برای بچه 6 ساله شما می‌تواند باشد. چنانچه کودک شما می‌تواند به عنوان یک مهندس عمران و راه سازی با آنها سرگرم شود.

یک پیشنهاد عالی برای کودک 6 ساله شما 

برای تصمیم‌گیری جهت خرید کادو برای بچه 6 ساله دختر و پسر می‌توانید از فروشگاه ورزشی اسپورتینو دیدن فرمایید. شما مشتریان گرامی مطمئن باشید سفارش‌های آنلاین خود را در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. جهت ارتباط با کارشناسان و یا ثبت سفارش محصولات مورد نظر کافی است با شماره 04533873914 تماس حاصل فرمایید. پشتیبانان فنی و مجرب اسپورتینو آماده پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز است.